Databasen är skapad av Analys och Utredning, Linköpings kommun

  1. Enkät till personer som besöker Kontaktcentrum

    Välj variabler: Storlek: 1008 Uppdaterad: 2016-07-01

    1. utförare: Linköpings Stadsmission, (1)
    2. tid: 2008, 2010, 2012, 2016, (4)
    3. kvalitetsområde: Helhetsomdöme, Tillgänglighet, Bemötande, Delaktighet, Information (5)


  2. Enkät till personer som besöker Kontaktcentrum

    Välj variabler: Storlek: 2070 Uppdaterad: 2016-07-01

    1. utförare: Linköpings Stadsmission, (1)
    2. tid: 2008, 2010, 2012, 2016, (4)
    3. påstående: Jag kan nå personal när jag behöver det, Jag får den tid jag behöver med personalen, Det är lätt att komma i kontakt med verksamheten, De tider verksamheten har öppet är bra, ..., Jag skulle rekommendera en vän som befann sig i en liknande situation att kontakta verksamheten (17)


  3. Enkät till personer som besöker Kontaktcentrum

    Välj variabler: Storlek: 1154 Uppdaterad: 2016-07-01

    1. kvalitetsområde: Helhetsomdöme, Tillgänglighet, Bemötande, Delaktighet, Information (5)
    2. tid: 2008, 2010, 2012, 2016, (4)
    3. kön: Kvinnor, Män, Totalt, (3)


  4. Enkät till personer som besöker Kontaktcentrum

    Välj variabler: Storlek: 2821 Uppdaterad: 2016-07-01

    1. påstående: Jag kan nå personal när jag behöver det, Jag får den tid jag behöver med personalen, Det är lätt att komma i kontakt med verksamheten, De tider verksamheten har öppet är bra, ..., Kontakten med verksamheten har lett till förbättringar för mig (18)
    2. tid: 2008, 2010, 2012, 2016, (4)
    3. kön: Kvinna, Man, Totalt, (3)